Zakelijke administratie
Als ondernemer wil je doen waar je goed in bent
Ik help je graag met de rest
Online Boekhouden
Betrouwbaar en discreet
Persoonlijke aandacht
Flexibel en compleet, zodat jij tijd overhoudt
Tot laat in de avond bezig met de administratie?
Ieder kwartaal weer dat gedoe met bonnetjes en cijfers?
Als ondernemer moet je veel zaken regelen.
Je vindt het ondernemen leuk, maar al die administratie…..
Wil je meer tijd overhouden voor ondernemen, en daarnaast ook nog wat vrije tijd? Ik help je hier graag bij door je te ontzorgen op administratief gebied. Zo kun je jouw boekhouding geheel of gedeeltelijk aan mij uitbesteden, kan ik de btw aangifte verzorgen of overige administratieve zaken van je overnemen. Net waar jij behoefte aan hebt.
Dankzij moderne techniek en vergaande automatisering kan ik een scherp en vast tarief hanteren. Daarnaast wordt jouw leven een stuk makkelijker, ik maak namelijk gebruik van een online administratie, welke uiteraard 24/7 voor jou inzichtelijk is. Zo ben je altijd op de hoogte hoe je ervoor staat, en weet je dus ook welke stappen je met je onderneming kunt maken. Daarnaast zijn er nog veel meer voordelen te behalen met een online administratie, lees snel verder of neem direct contact op!
Neem direct vrijblijvend contact op
Je boekhouding al vanaf €35,- per maand geregeld!
Het tarief is o.a. afhankelijk van:
* hoe groot de administratie is
* Btw aangifte per maand, kwartaal of jaar
* het aantal boekingen die handmatig verwerkt moeten worden.
Wat kan ik voor je betekenen?
Jouw onderneming, mijn ondersteunende diensten
Niet elke ondernemer heeft de tijd, zin of expertise om zelf de boekhouding te doen van zijn bedrijf. Ook andere administratieve zaken schieten er nog wel eens bij in.
Bij Koomen Budget en Administratie is daarom veel mogelijk op administratief gebied. Ik stem mijn diensten graag zo goed mogelijk af op jouw wensen. Op die manier ben jij van al je administratieve zorgen af en werken we samen aan de basis voor een stabiele en gezonde onderneming.
Ik help je graag met het opzetten van een overzichtelijke administratie. Is je administratie een rommel? Een grote stapel papieren in de kast of verspreid door je woning? Ben je altijd belangrijke papieren kwijt? Tegenwoordig staat veel digitaal, maar weet je ook waar? Je wilt overzicht, je weet alleen niet waar je moet beginnen.
Samen ordenen we al je papieren en digitale documenten. We zorgen voor een nette en overzichtelijke administratie. Dit kan op meerdere manieren; in 1 of meerdere mappen, gedeeltelijk of geheel digitaal. Zelfs digitaal zijn er verschillende manieren. Uiteraard kiezen we de manier die voor jou het beste werkt.
Invoeren/verwerken dagelijkse kas-, bank-, inkoop- en verkoopmutaties.
Je kunt alles dagelijks doorsturen, dan zorg ik ervoor dat het direct in je administratie wordt verwerkt. Op deze manier is je administratie altijd up-to-date.
Spaar je alles op tot het einde van het kwartaal? Dat kan natuurlijk ook. Je kunt alles digitaal aan me doorsturen, of de welbekende schoenendoos bij me inleveren, en dan zorg ik ervoor dat alles correct wordt verwerkt. Geen tijd om dit langs te brengen? Ik kom het graag bij je ophalen.
Ik kan verschillende werkzaamheden m.b.t. je klanten verzorgen. Denk bijvoorbeeld aan de facturatie en het bewaken van de betaaltermijnen. Veel ondernemers moeten regelmatig achter hun geld aan, dat kost tijd en dus ook geld. Daarnaast kunnen dit soms vervelende gesprekken worden, wat de relatie niet altijd ten goede komt.
Ik neem je dit graag uit handen. Ik zorg ervoor dat de factuur wordt betaald, uiteraard met behoud van een tevreden klant!
Daarnaast kan ik ook ander voorkomend klantcontact verzorgen, zoals het versturen van nieuwsbrieven, relatiegeschenken e.d.
Neem snel contact op voor de mogelijkheden.
Ik help je graag met de crediteurenadministratie.
Denk aan het controleren, verwerken, invoeren en/of betalen van inkoopfacturen. Uiteraard controleer ik dan ook meteen op dubbele en/of overbodige abonnementen. Ook het contact met crediteuren kan ik uit handen nemen, zoals bij het retourneren van (defecte) artikelen
Ik kan ook de BTW aangiften en aangifte inkomstenbelasting voor je verzorgen. Uiteraard correct, volledig, en op tijd. Ik herinner je wanneer het weer bijna tijd is voor de aangifte, en wat ik van je nodig heb. De aangifte bespreek ik uiteraard ook altijd nog even met je, zo ben je altijd goed op de hoogte.
Ik houd je graag op de hoogte van hoe je bedrijf ervoor staat. Uiteraard is je eigen administratie altijd inzichtelijk en kun je dit zelf bekijken, maar ik kan op verzoek of op vooraf afgesproken momenten (bijvoorbeeld maandelijks of per kwartaal) een rapportage opstellen.
Naast het verwerken en/of controleren van je administratie kan ik je ook helpen met andere (administratieve) taken. Denk bijvoorbeeld aan het versturen van een nieuwsbrief naar je klanten, het plaatsen van een advertentie of het aanmaken/bijhouden van je website.
Online boekhouden
Je administratie 24/7 bij de hand via de online omgeving of app
- 24/7 inzicht in je administratie
- Administratie altijd up-to-date
- Je volledige administratie in je broekzak
- (Automatische) koppeling met je bankrekening
- Automatische back-up administratie
- Scan/mail-en-herken functie
- Geen rondslingerende bonnetjes meer: digitaal archief
Waarom kiezen voor Koomen Budget en Administratie?
Persoonlijk contact
Betrouwbaar en discreet
Ik denk met je mee wanneer en waarmee jij dat wilt
Aanleveren zoals jij dat wilt; digitaal (app of mail) of schoenendoos; ik kan deze zelfs bij je ophalen
Goed bereikbaar
Vast bedrag per maand, geen verassingen
Ik houd je altijd goed op de hoogte van je situatie d.m.v. rapportages of (telefonisch) overleg
KIWA gecertificeerd budgetcoach: Gespecialiseerd in (beginnende) geldproblemen
Ik hecht veel waarde aan een goede samenwerking.
Jij bepaalt wat je uit wilt besteden en wat je eventueel zelf wilt blijven doen.